Alla inlägg under november 2011

Av Victoria Johansson - 13 november 2011 20:08

Hej!

Dagen startade med att jag tvättade 

Duktigt!!!!

Sen så gick jag, Linnea, Alfred och Johan och köpte mat 

Sen efter det har jag inte gjort så mycket...

Spelat lite kort med Linnea och David.

Sen kom Noura för någon halv timme sen 

Så är det skola imån sen då!!!!

Tagga  

Av Victoria Johansson - 12 november 2011 21:00

Hej!

En fråga som många undrar är, finns spöken och andar?

Själv tror jag på att det finns!!!

Vad ska jag göra ikväll då?

Jo vid elva ska jag och Linnea åka till en park här i växjö som sägs vara hemsök 

Hoppas vi stötter på något spöke  

Av Victoria Johansson - 12 november 2011 13:04

Hej!

Här i växjö är det as fint väder 

Jag vaknade vid nio och gick ut till balkongen med en kopp kaffe o en cigg.

Sen halv elva började ett spinning pass som jag tvunget skulle gå på -.-

Så mellan 10.30-12.10 så tränade jag 

Det var grymt skönt när det var över och bara sticka hem och duscha!!!!

Och sen stack jag till dalbo och köpte bullar och cola 

Kanske inte så bra direkt efter träningen men ledare sa att man skulle äta en rejäl lunch 


Nu blir det lite matte!!!!

Puss   

Av Victoria Johansson - 11 november 2011 16:42

Nu har jag jobbat matte i typ två timmar -.-

Jobbigt, men jag vill ha bra betyg i det så det är bara att kämpa på 

Det är så många olika saker vi har gått igen och jag är inte så bra på matte...

Hahahahaha, men lite saker har ändå fastnat där inne i min hjärna nånstans.

Av Victoria Johansson - 11 november 2011 13:47

Nu är det äntligen helg!!!!

Och denna helgen stannar jag på internatet 

Det finns inte så mycket att göra men jag måste ändå jobba grymt mycket matte, så ja skoj helg -.-


Okej!

Men tillbaka till gymnasiemässan i halmstad!

Här kommer några kort!!!!


På gymnasiemässan!

   



Snygga skanska-kläder!



På hotellet!

         


De va dem korten jag hade!

Hörs sen!!!

Puss  

Av Victoria Johansson - 10 november 2011 22:26

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag...

Men i tisdags hände lite grejer 

Och kvällen slutade helt kaos!!!

Och i onsdags så åkte jag till gymnasiemässan i halmstad och representerade skanskagymnasiet!

Så jag kom nyss hem!

Det var grymt skoj i halmstad.

Jag, Josse och vår SIV Elin stod i montern och lekte bil-lekar när det inte var något folk där!!!

Sån fantastisk humor har vi, det är nästan synd om oss 


Ja, men jag har ju inte varit i skolan på två dagar, så jag ska ta en dusch nu sen blir det PLUGG!!!!!


Godnatt  

Av Victoria Johansson - 7 november 2011 21:39

Nu är jag hemma från träninge och har käkat o duschat.

Det blev ett spinning pass på en timme!!! 

Grymt jobbigt men så skönt efteråt!


Och nu när jag har slutat röka, så ska mamma försöka sluta om 2 veckor.

Och nu när jag har börjat träna (eller jag har tränat en gång -.-, men det är ju att börja) så ska hon också göra det!

Jag är typ en bra förebild för henne 

HAHAHAHAA

Borde det inte vara tvärtom?


Ja,ja nog tjatat om det!

Nu tänkte jag ringa en vän och kolla lite på nätet.

Sen ska jag SOVA!


Av Victoria Johansson - 7 november 2011 18:00

Nu ska jag sticka och träna!

Jag vet att jag har sagt det jätte länge men nu är det fan allvar!!!!! 

Ska bli skönt...

Asså jag gillar att träna, men är för lat.

När jag väl är där så ger jag allt (vilket inte e så mycket, men ändå)

Det är bara jobbigt att tänka på allt man måste göra...

Typ cykla dit, byta om och sånt  


Idag tränar jag själv!

Det är ju tråkigt att inte ha någon som peppar en men skönt ändå att bara göra det och lyssna på musik 

Hörs efter träningen!

Puss

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards