Alla inlägg under oktober 2011

Av Victoria Johansson - 31 oktober 2011 20:11

Sitter hemma hos en kompis och taggar för ikväll :)O herregud :ODet spökar!!!Hon har kattar och så hörde vi ett sch ljud...Alla typ vem va det?Det va ingen och katter låter inte så :OMen får väl se till att överleva ;)Nu ska vi snart sticka till parken och alla är as taggade :DKommer bli en grym kväll!!Puss Hörs imån!!!

Av Victoria Johansson - 31 oktober 2011 12:46

Tjeena  

Igår stack jag ut iallfall...

Hade as skoj  

Först så stack jag till en kompis och hade en liten förfest, sen skulle jag hem och hämta dricka...

Självklart spillde jag ut as mycket på golvet och fick torka upp -.-

Så smart är jag...

Sen så stack vi till festen och va lite social med folk  

Det var mindre skoj att komma hem vid halv sju och mamma kom in sju och frågade ifall jag ville sitta barnvat till Elton och Hollie...

Hon försökte verkligen få mig att göra det, men jag sa att jag var för trött  

Sen vakna jag några timmar senare och mådde as dåligt  

Fast det är lite bättre nu  


Tagga höstlovsfesten i parken ikväll!!!!!

Hörs sen..

Puss och kram  

Av Victoria Johansson - 30 oktober 2011 17:11

I Dag har jag varit duktig och gjort lite läxor  

Tråkig dag men det måste ju göras...

Vad händer ikväll?

Tror jag stannar hemma och chillar lite med familjen eller så drar jag till stan 

Men det regnar så är inte på humor för att dra ut...


Men imån så kommer det bli grymt skoj!

På dagen ska jag till kungs och shoppa sen på kvällen ska jag till gbg.

Det blir ju höstlovsfest i parken, får man ju inte missa  


Så imån kanske jag inte hinner blogga så mycket, men ska försöka  

Puss o hejdå!

Av Victoria Johansson - 30 oktober 2011 14:22

Jag har slutat röka...

Men är grymt röksugen typ hela tiden   

Så jag gick en lite promenad till kyrkogården.


Jag saknar min pappa så grymt mycket så det finns inte!

Om en månad så skulle han fylla 50 år om han inte hade dött.

Kommer alltid älska dig  

 

 


Av Victoria Johansson - 30 oktober 2011 13:15

Hej, det va ett tag sen jag skrev nu...

Förlåt för det  

Men nu under lovet tänker jag blogga så mycket som möjligt  

Det har inte hänt något speciellt dem dagarna jag inte har bloggat, så jag skiter i att berätta om dem...


Jag trodde detta skulle bli världen tråkigaste lov och inget att göra förutom grymt mycket läxor. Men sen visade det sig att människorna hemma ville träffa mig  

Så jag kommer ha det grymt skoj iallfall!!!


Igår så träffade jag kusinerna Hollie och Elton...

Har inte träffat dem på evigheter!!!

 


Sen på kvällen stack jag ute lite  

Det var mysigt!

Amanda var en zombie  

 


Det var allt för nu, men hörs senare...

Puss o kram!


Av Victoria Johansson - 17 oktober 2011 10:48

Nu är helgen slut och man är tillbaka i skolan.

Men det är ganska okej ändå ifall man är grymt trött.

Asså jag reagerar typ inte på det som händer runt om mig...

Och jag orkar inte jobba med någor, så jag gör inte ett piss...

Men då har jag ju något att se fram emot sen efter skolan 


Nu får jag hitta på något...

Puss!

hörs sen!

Av Victoria Johansson - 15 oktober 2011 13:38

Jag är trött och har vilat hela dagen.

Det är så segt det händer inget 

Men Noura kommer om en och en halv timme...

Då blir det nog roligare 


Erika är inne på sitt rum och tråkar sönder...

Asså jag vill göra något men orkar typ inte....


Ja, ja får väl göra iordning mig iallafall 

Hörs sen!

Av Victoria Johansson - 15 oktober 2011 09:25

Sovit gott? 

Själv så somna jag tidigt och vakna vid tre, men sen kunde jag typ inte somna om...

Så jag halvsov till åtta sen gick jag upp 

Men tänkte försöka sova lite nu 


Vad händer idag?

Inte mycket...

Fast Noura kommer hem senare idag.

Ska bli skojigt 


Erika har också lyckats vakna men är inne på sitt rum -.-

Men det gör inte så mycket.

Ska vila lite sen ska jag äta 


Hörs sen!

Puss o kram! 

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards