Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria Johansson - 7 juli 2012 00:20

Tjena nu va det ett tag sedan!

Sommarlovet har nästan hållt på i en månad och idag var sista jobbdagen!

Imorgon bär det av till Orust med familjen för en minisemester!


Men nu ska jag komma till saken!

Jag har gjort en video på Noura och Erika, och så undrade Bea om jag kunde göra en på henne med!

O jag tycker det är rätt roligt fast jag suger på det, men ey övning ger ju färdighet  

Bara så ni vet så är ljudet olika högt på olika ställen...  

Blev klar med video tidigare idag och ingen har sätt hela än så jag tänkte: varför inte lägga upp den här?!  

Ni som känner Bea kommer bara sucka och undra hur fan ni kn vara kompisar eller garva ihjäl er, jag vet inte? Kan liksom inte läsa tankar...

Och ni som inte känner människa kommer antagligen inte vilja träffa henne heller haha  

ÄLSKAR DIG BEA OCH SNÄLLA MÖRDA MIG INTE FÖR DETTA!!!  


Videon:Den verkliga Bea!



 




Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards