Alla inlägg under januari 2012

Av Victoria Johansson - 9 januari 2012 18:30

 

Det tre sakerna idag är filmer som ni bara måste se på!


  • Insidious
  • Rubber
  • Tucker and Dale VS. evil

Skit bra allihop men Rubber är lite speciell 

Så va nu duktiga och gå o ladda ner alla!!!


Puss!

Av Victoria Johansson - 9 januari 2012 15:42

Hahaha, har haft skola i en dag nu och är redan skoltrött!!!

Skevt...

Vill hem till kungsbacka igen saknar ju alla människor där! 

Får se men jag kanske åker hem denna helgen.

Hörs sen!

Av Victoria Johansson - 8 januari 2012 18:22

Orkar inte blogga idag!

Kanske inte bloggar imån heller men vi får se...

Puss!

Av Victoria Johansson - 8 januari 2012 16:22

Tjena!

Nu är jag framme i Växjö och har packat upp allt!

O jag gör inte så mycket, lyssnar bara på musik 

Intressant inlägg...

Kommer mer inlägg senare, och bilder då med 

Puss sålänge!

Av Victoria Johansson - 7 januari 2012 22:00

Hej!

Det blev inte så mycket pluggande....

Får ta det imorgon när jag har kommit till Växjö 


Jag kollade på gladiatorerna med mamma 

Helt okej ändå, fast jag gillar robinson mer 

Hahaha, vad det nya har med saken att göra...

Synd bara att Ali inte vann.


Hörs nog inte mer idag!

Men imorgon syns vi!

PUSS!

Av Victoria Johansson - 7 januari 2012 16:15

Hej på er!

Jag har precis packat det mesta som jag behöver till Växjö!

Åker ju dit imån TIDIGT!

Asså jag vaknar aldrig tidigare än tolv...

Hahaha går helt ärligt inte!

Kommer gå bra sen på måndag när jag ska upp typ kvart i sju...

Hörs sen, måste plugga lite!
Puss!

 

Av Victoria Johansson - 6 januari 2012 23:06

Tja!

Sorry att jag inte bloggat på ett tag, men jag har varit upptagen de senaste dagarna 

Och idag såg jag på bio med Amanda och Hanna!

Lejonkungen i 3d  

Hahaha, fast den var jävligt bra ändå!

Så skulle vi mötas tolv på gatan.

Och smart som jag var så vaknade jag typ kvart i tolv...

Så jag fick lite panik!

Men jag kom i tid  


Sen restan av dagen har jag typ fått damp på en teknikuppgift...

Alla andra har redan redovisat den, men jag ska redovisa typ på måndag eller tisdag eller nåt sånt...

Och egentligen var det ett grupparbete men jag var borta för mycket så jag fick göra den själv -.-

Men det värsta är att jag kom på en skit bra idé, sen kollade jag på nätet och det var typ en ny uppfinning som nån jävla idiot hade kommit på... Asså den var typ 4-5 månader gammal... Jobbigt....

Sen typ 3h efteråt kom jag på en annan idé, fast den var inte lika bra...

Hahahaha, och så döpte jag den till CUT ME!


Sen har jag börjat packa lite med, jag åker ju till Växjö på söndag morgon!

Hörs sen!  

Av Victoria Johansson - 4 januari 2012 21:39

Igår hade jag ju tjejkväll!

Det blev skitbra, fast mådde as illa typ den sista halv timmen, men så gick vi ut lite och då blev det bättre 

Hahaha, blåste så grymt mycket för stormen...


Och idag har jag varit med Amanda, typ hela dagen...

Och det enda vi gjort är att spela wii...

Hahaha, men det är också sköj!  


Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards