Alla inlägg under september 2011

Av Victoria Johansson - 30 september 2011 22:59

Idag är det en vecka sedan jag startade bloggen  

Hur firar man det, om man är på ett internat och inte känner någon i Växjö?

Jo då firar man det i soffan med tomtebloss precis innan idol börjar  

  Lite suddig men det alla typ hade panik...

Typ skrek och massa skit...


Skoj fredag...Typ...

Godnatt

Puss o kram

Av Victoria Johansson - 30 september 2011 16:35

Äntligen helg  

Men vad ska man göra?

Finns typ inget att göra...

Idag kommer det säer bli så att vi spelar kort, röker, spelar kort, röker, spelar yatzy, röker....

Skoj va??

Inte speciellt -.-

Imån då?

Jag kanske ska möta en kompis i stan men inte säker...

Men det skulle ju vara skoj  

Det är väl det som händer i helgen...

Inte mycket!!!!!!


Idag när jag cyklade hem så ramla jag...

Applåd för min smidighet??

Men jag hade värsta tur för ca 10sekunder innan jag ramla la jag min mobil i fickan...

Innan det låg den i cykelkorgen som blev helt fuckad efter ramling(?)


Ska titta på lite idol nu

Sen får Erika komma  


Hörs sen...

Puss o kram

Av Victoria Johansson - 29 september 2011 23:35

Jag ska snart sova...

Ska bara titta på ett idol avsnitt, ligger så jävla långt efter och det är inte skoj när alla säger vad som händer -.-

Sen ska jag fortsätta med min film  

Jag har inte berättat det, men jag håller på att göra en skoj liten film...

Fast jag får inte lägga upp den på bloggen för Noura och Erika  

Dem kanske ändrar sig när dem ser den...

Men antagligen inte.


Det blir allt för idag

Jag har skola imån och börjar 8.10

Så jävla omännskligt att lära sig saker så jävla tidigt...


Godnatt  

Av Victoria Johansson - 29 september 2011 19:39

Detta blir ett kort inlägg...

Ska till stan nu med Noura och Erika  

Ska bli skoj att komma bort från internatet lite...


Vet inte riktigt vad vi ska göra men det märker vi nog när vi kommer dit  


Hörs mer sen..

Puss o kram!!

Av Victoria Johansson - 29 september 2011 15:13

Sitter här i min säng och vet inte vad jag ska göra...

Har massa saker jag måste göra men orka.

Jag har prov i kemi nästa vecka och fattar typ noll men det går nog bra ändå  

Har spelat lite kort och yatzi med Erika men det va inte roligt...

Det gick mindre bra för mig  


Lyssnar på walking in Memphis med Calle Kristiansson.

Jag vet att den är sjukt gammal men den är så jävla bra  


För några dagar sedan hade vi inget att göra...

Så fick vi en ide...

Så här såg det ut när vi var klara!!!

     Fint va  



Av Victoria Johansson - 28 september 2011 22:51

Tänkte försöka somna tidigt idag.

Så ska snart sova  

Ska bara läsa lite ur Svenne först så man läser ut den jävla boken nån gång...

Hörs imån

Godnatt  

Av Victoria Johansson - 28 september 2011 19:00

Nu har jag precis blivit klar med matten som jag inte orkade göra på lektionen...

Har bara ett mini test kvar  


Snart ska jag handla med de här två fina tjejerna:

  Kommer bli skoj :)



Idag har datorn lagom mycket damp men min bror ska fixa det sen när jag kommer hem nästa helg  

Det blir allt för nu.


PUSS O KRAM

Av Victoria Johansson - 28 september 2011 16:36

Hej bloggen!


För någon vecka sedan så var jag, Erika och Noura ute och joggade

   Erika blev lite trött och då märkte Noura att Erika hade oknytna skor  

Så Noura gjorde det enda rätta och började knyta skorna...

Snällt va?  


Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards