Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Hej verkligheten!

Av Victoria Johansson - 6 januari 2012 23:06

Tja!

Sorry att jag inte bloggat på ett tag, men jag har varit upptagen de senaste dagarna 

Och idag såg jag på bio med Amanda och Hanna!

Lejonkungen i 3d  

Hahaha, fast den var jävligt bra ändå!

Så skulle vi mötas tolv på gatan.

Och smart som jag var så vaknade jag typ kvart i tolv...

Så jag fick lite panik!

Men jag kom i tid  


Sen restan av dagen har jag typ fått damp på en teknikuppgift...

Alla andra har redan redovisat den, men jag ska redovisa typ på måndag eller tisdag eller nåt sånt...

Och egentligen var det ett grupparbete men jag var borta för mycket så jag fick göra den själv -.-

Men det värsta är att jag kom på en skit bra idé, sen kollade jag på nätet och det var typ en ny uppfinning som nån jävla idiot hade kommit på... Asså den var typ 4-5 månader gammal... Jobbigt....

Sen typ 3h efteråt kom jag på en annan idé, fast den var inte lika bra...

Hahahaha, och så döpte jag den till CUT ME!


Sen har jag börjat packa lite med, jag åker ju till Växjö på söndag morgon!

Hörs sen!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Johansson - 6 november 2012 23:24


 

Av Victoria Johansson - 6 november 2012 23:20

 

Av Victoria Johansson - 7 oktober 2012 19:30


  Alltid!      

Av Victoria Johansson - 7 oktober 2012 12:15

Godmorgon allihop! Jag vaknade för ett tag sedan och har ätit lite frukost och degat hos bea lite     Gårdagen då! Ja när kvällen kom så skulle vi hitta på något skoj men hittade inget, hehe... Sen va det några härifrån internatet som tyckt...

Av Victoria Johansson - 6 oktober 2012 19:28

Shit vad duktig man vart idag då! Först tvättat, sen städadt, sen handlat, sen lagat mat! Nu förtjännar man fan belöning! ;) Vi hörs mer senare eller imån! Har inte riktigt tid nu! puss!...

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards