Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Victoria Johansson - 5 oktober 2012 23:18

Det blev inte så många inlägg idag...

Men dagen har varit ganska seg, jag somnade hos bea ett tag sen åt vi.

Och nyss har vi bakat lite kakor och ja dem blev ju inte så goda..

Kolakakor ska det föreställa...

Ska sova nu så hörs mer imån!

Godnatt  

     

Av Victoria Johansson - 5 oktober 2012 14:00

Jag slutatde skolan för ca en timme sen och nu är det änkligen helg på riktigt!

Fast hur mycket helg har man när ens jävla lärare lägger ett prov på måndag?!

Får man ens göra så, ska inte helgen vara ledigt?

Jag hatar verkligen när de lägger prov på måndagar de kan ju tänka på oss elver lite med tycker man ju...

Jaja det är väl bara att börja plugga antar jag...


Juste ja!

Helgen är ju ändå förstör för det där provet så då kan man lika gärna göra massa annat tråkigt så man får det gjort, eller hur?

Så i helgen ska jag stor städa både rummet och badrummet, plugga, slänga massa skit, gå igenom gaderoben och packa upp mina grejer från senast jag var hemma  

Låter la skoj???

Fast först börjar vi med en powernap sov typ bara 3 timmar inatt och vi började 10...

Gick inte så bra att somna hehe...

Höres sen!


Nån mer som längtar tillbaka till sommarn?

 

Av Victoria Johansson - 5 oktober 2012 11:00

IT'S FRIDAY FRIDAY,

GONNA GET DOWN ON FRIDAY.

EVERYBODY LOOKING FORWARD TO THE WEEKEND!

 

Fredag, ryser man inte bara av att höra ordet? Det är denna dagen man har gått och längtat till hela veckan och den dagen man aldrig trodde skulle komma! Men nu är den äntligen här!

Man kan ju undra om de andra veckodagarna är avunsjuka på fredag?

Jag menar hur många älskar måndagar eller tisdagar...

Och hur många hatar fredagar?

Kanske inte ska hacka upp mig på det...

 

Iallafall så betyder fredag helg!

Och denna helgen är jag och Bea kvar i Växjö medans Erika åker hem till sthlm och Josse åker hem till gbg.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på...

Fest och baka kakor låter väl mysigt?

Haha vi får ta helgen som den kommer.

Hörs mer efter skolan!!!

 

Hahaha, ja hon älskar mig även ifall det inte syns så väl på bilden 

 

 

 

 

 



 

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards