Alla inlägg den 28 september 2011

Av Victoria Johansson - 28 september 2011 22:51

Tänkte försöka somna tidigt idag.

Så ska snart sova  

Ska bara läsa lite ur Svenne först så man läser ut den jävla boken nån gång...

Hörs imån

Godnatt  

Av Victoria Johansson - 28 september 2011 19:00

Nu har jag precis blivit klar med matten som jag inte orkade göra på lektionen...

Har bara ett mini test kvar  


Snart ska jag handla med de här två fina tjejerna:

  Kommer bli skoj :)



Idag har datorn lagom mycket damp men min bror ska fixa det sen när jag kommer hem nästa helg  

Det blir allt för nu.


PUSS O KRAM

Av Victoria Johansson - 28 september 2011 16:36

Hej bloggen!


För någon vecka sedan så var jag, Erika och Noura ute och joggade

   Erika blev lite trött och då märkte Noura att Erika hade oknytna skor  

Så Noura gjorde det enda rätta och började knyta skorna...

Snällt va?  


Av Victoria Johansson - 28 september 2011 15:01

Hej  

Jag är på ganska dåligt humör...

Jag har vart det hela dagen men det har inte blivit bättre

Varför?

Jo, jag tänker mycket på gamla saker som jag borde sluta tänka på.

Men det är svårt att släppa alla dessa känslor bara sådär.

Någon som har det så också?

Vet helt ärligt inte vad jag ska göra åt det  

Men jag ska inte sitta här och deppa in mig för mycket  

Det är ju bra att man bara kan gå till nån och stampa in på deras rum här på internatet  

Skriver mer sen...


Puss o kram!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards