Alla inlägg den 26 september 2011

Av Victoria Johansson - 26 september 2011 23:10

Erika och Noura tycker jag är lat, och har fått Josse och Bea att också tycka det...

Men jag är fan inte lat, jag gör saker så bekvämt för mig som möjligt...  

Skulle en lat person släppa en stor jävla fet fåtölj till köket bara för att sitta bekvämt när man lagar mat?

Skulle inte tro det!!!!

Så Noura och Erika ifall ni läser detta, jag är inte lat...

Jag är bekväm  


När jag lagade middag:

  Fint va?


Godnatt sista inlägget för idag!


Puss o kram

Av Victoria Johansson - 26 september 2011 19:59

Då har man städat klart  

Det blev skit fint gemfört med hur det var innan...

Före:     Efter:

  Bilden blev åt fel håll men det får ni leva med ;)


Nu ska jag gå och äta middag...

Bitte o Anna kom nyss och skällde ut hela jävla våningen för att våra kök såg ut som värsta svinstian....

Men det är ju vårat problem inte deras....


Puss o kram

Av Victoria Johansson - 26 september 2011 17:35

Så då var skolan slut för idag  

Skönt med sovmorgon imån med...

Och min jävla cp dator är snart fixad också!!!


Erika och Noura har precis gått till boxningen och medans dom är där och svettas tänkte jag städa mitt skrivbord  

Första gången jag städar något här sedan jag flyttade in (vilket var för ca 1 månad sedan).

Har lekt lite med kopiatorn på skolan också men dom bilderna får ni se senare eftersom min dator inte vill ta emot dom från min mobil   


Det blir ett stor inlägg senare idag tror jag;)

Ska prata lite med Amanda sen också när hon kommer hem...

  Här är en bild på insidan av min mun ifall någon ville veta hur det ser ut där...



Puss o kram från er älskade Vicky!!!!!!!!!!!!!

Av Victoria Johansson - 26 september 2011 12:11

Sitter i skolan källare och myser med Erika och Noura :)Vi väntar på att sista lektionen ska börja ;)Kemi ifall någon vill veta :)Jag blev färdig med mitt arbete på tekniken idag med...Kommer lätt få EF i betyg (Epic Fail) :DDet var allt för nu :)Inlägg och bild senare idag...Puss o kram

Av Victoria Johansson - 26 september 2011 00:06

Jag sitter hät hemma i sängen och får snart ett jävla utbrott, min fucking jävla cp efterblivna dator dampar sönder.

Den mobbar mig helt ärligt...

Men jag har iallafall något att se fram emot imorgon   

Först ska man upp halv sju och gå till skolan sen blir det mat handling och efter det ska man sitta i 5000 timmar och rensa datorn. SKOJ!!!

 

Men iallafall nu tänkte jag ge er några bra tips på vad man kan göra ifall man har tråkigt.


Tips nummer 1:

 

Kom på ett eget recept som blir sjukt gott som du kan tjäna miljoner på.

Jag är snäll och lägger upp receptet här på bloggen.

Makrillröra a la Vicky

1 makrill i tomat (burkform)

ca 70 gram choklad

en sked honung

en hackad banan

ca 1,5dl fanta lemon  

Rör om, mums :)


Tips nummer 2:

   

Städa ditt rum så det blir skinande rent   

Kanske jag borde prova?


Tips nummer 3:

 

Om du bor på internat eller lägenhet så kan du hitta ett mobboffer som du kan dampa sönder med...

Det slutar ändå med att någon annan städar upp erat skit  


Tips nummer 4:

 

Gör en annons om önskad rumskompis och hoppas på det bästa  


Det va mina tips för nu, men det kommer säkert fler...

Aa då ska man upp halv sju till skolan imån...

Kanske man ska sova lite?

GODNATT!

 

Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards