Alla inlägg den 26 december 2011

Av Victoria Johansson - 26 december 2011 21:56

Nu är jag hemma 

Först var jag ju på allum och där hittade jag 5 tröjor!

Det var grymt mycket folk där och jätte mycket rea!!! 

Så det blev inte så dyrt!


Sen åkte jag till kusinerna och firade jul där 

Det var jätte skoj och så vann jag grymt mycket på julklapps spelet  

Och nu så var ju Elton och Hollie där så vi busade, haha...

Jag och Louise höll fast Elton och Sandra kicklade (stavning?) honom...

O Elton är typ 3.... Hahaha...

Sen kom hans pappa upp o ba "Vad gör ni med min unge?"

Aa, vi hade roligt iallfall  

Och Elton skrattade så han hade ju med roligt!


Nu ska jag se på medium 

Hörs sen!  

Av Victoria Johansson - 26 december 2011 10:30

Snart åker jag iväg till Allum!

Ska bli sjuk roligt!

Och så är det rean typ överalllt!!!

Gissa vem som kommer shoppa ;)


Sen efter det så åker jag till släkten och firar jul (igen ;))

Jag har faktiskt börjat tröttna på jul lite, var roligare förr...

Så det är ju lite tråkigt :(


Men måste dra nu!

Bye bye

Hörs sen :D

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards