Alla inlägg den 28 december 2011

Av Victoria Johansson - 28 december 2011 22:15

Tjena!

Jag verkligen älskar temple run!!

När jag är vi växjö brukar jag och noura sitta som värsta töntarna och tävla!

Men jag blev den första av oss som nådde 10 miljoner!

Är skit stolt, haha...

 

Av Victoria Johansson - 28 december 2011 19:25

Nu är jag hemma från Göteborg!

Innan vi kom fram till frölunda så tog vi en buss från centralen och det tog typ 50 min att åka dit -.-

Som Hanna sa så skulle det nog gå fortare att gå 

Men ja, det är mysigt att åka buss...

Vi pratade en massa om helt random saker som jag har glömt nu!

Sen var vi äntligen framme o då var det ju donken som var vårat mål 

Gott!!

Sen shoppade vi och hanna hittade en skit snygg topp på gina trico.

Och jag gjorde lite impuls köp som vanligt då 

Sen på tåget hem dampade vi lite...

Och jag sa till Hanna att jag hade börjat blogga igen!

O hon ba: Vad heter den?

Och jag har forfarande inte berättat, stackarn...

Men tänker berätta det för henne snart 

Det var typ vår dag i göteborg...

Som vanligt glömde jag ta bilder så det blev lite damp bilder på tåget!
Njut!

       

Av Victoria Johansson - 28 december 2011 13:30

Godmorgon kära läsare!

Är grymt trött, somnade ganska sent idag och så vaknade jag av klockan för typ en timme sen.

Nu kanske ni undrar varför jag ställer klockan när det är lov?

Jo, för jag ska till Göteborg snart  

Närmare bestämmt frölunda torg 

Men måste springa till tåget nu, Hanna blir arg om jag missar det...igen...

Hahaha, aa lite synd om henne.


Bye hörs sen!!!

 


Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards