Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Snart nyår!!!!

Av Victoria Johansson - 27 december 2011 23:41

Snart är det nyår kom jag på 

Ska ni hitta på något skoj?

Fast jag fick lite panik nu, för jag vet inte vad jag ska göra än 

Innan jag bestämmer mig måste jag bråka lite med mamma först...

Det har hänt en del grejer på sistonde och det är en av anledningarna till att jag inte har bloggat, kan berätta någon annan gång, orkar inte nu 

Det är iallafall inget allvarligt, bara så ni vet!


Men ja, så jag kanske inte får gå ut o fira nyår i år 

Mamma läste någon jävla tidning, typ ica maxi eller något, o hon ba:

Ska vi äta fläskfile på nyår, så hon tar nog förgivet att jag ska stanna hemma...

Hahaha, ville säga till henne ba: Jag ska ju ut så jag ska inte äta någon jävla fläskfile!!!

Haha, men det gjorde jag ju inte, då skulle jag ju aldrig få gå!

Ska hitta det perfekta tillfället så snart som möjligt! 


Va längesen jag hade kort, men har bara damp kort på mig själv....

Men imån kväll lovar jag att jag lägger ut några roligare kort...

Nu bjuder jag på några kort som jag allt skrattar åt as mycket, fina minnen 

Fast dem är bara några dagar gamla, fast det är ju minnen iallafall 

Fråga inte vad det är för jävla kläder...

       




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Johansson - 6 november 2012 23:24


 

Av Victoria Johansson - 6 november 2012 23:20

 

Av Victoria Johansson - 7 oktober 2012 19:30


  Alltid!      

Av Victoria Johansson - 7 oktober 2012 12:15

Godmorgon allihop! Jag vaknade för ett tag sedan och har ätit lite frukost och degat hos bea lite     Gårdagen då! Ja när kvällen kom så skulle vi hitta på något skoj men hittade inget, hehe... Sen va det några härifrån internatet som tyckt...

Av Victoria Johansson - 6 oktober 2012 19:28

Shit vad duktig man vart idag då! Först tvättat, sen städadt, sen handlat, sen lagat mat! Nu förtjännar man fan belöning! ;) Vi hörs mer senare eller imån! Har inte riktigt tid nu! puss!...

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards