Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Vad har jag gjort under 2011?

Av Victoria Johansson - 31 december 2011 01:29

Under 2011 har jag…

(x) du har fått nya kompisar

(x) slagit någon

(x) kallat någon hora/slampa

(x) pissat utomhus

(x) däckat

(x) spytt

( ) knarkat

(x) druckit alkohol

( ) hånglat med någon av samma kön

( ) kysst någon av samma kön

(x) raggat på främlingar

( ) kysst en främling

( ) hånglat med någon du inte gillar

(x) gråtit

(x) rökt

(/) rymt hemifrån

(x) bakat

(x) sovit utomhus

( ) åkt bil med fyllon

(x) saknat någon

(x) sjungit

(x) badat i havet

(x) käftat mot en lärare

(x) solat utomhus

( ) solat i solarium

(x) snackat i telefon mer än 2 timmar

(x) gett någon blommor

(/) sett en död människa

(x) varit på sjukhus

(x) hittat ny musik du gillar

(x) låtit bli att skolka även vid de värsta stunderna

(x) varit deppig

(/) velat dö

(x) varit glad

(/) blivit kär

(x) känt dig sviken

(x) känt att ingen har sett dig

(x) suttit vid datorn mer än du brukar

(x) skrivit en låt

(x) känt som om någon tagit dig förgivet

(x) varit "sjuk"

(x) dansat

(x) bråkat med dina föräldrar

(x) någon har sagt att du är snygg

(x) gråtit för något som hänt i ditt liv


Kärlek

Är du kär? – Nej, eller kanske lite ;)

I vem isåfall? – Hahaha, som om jag skulle säga det!

Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? – Jao…

Är du rädd för kärleken? - Nope


Badgirl/Badboy

Har du rökt? - Ja

Snusat? - Ja

Rökt vattenpipa? - Ja

Har du varit full vid fel tidpunkt? - Yes

Däckat? - Aaa

Tycker du att det är coolt att supa? – Nej!

Kysst en främling? - Nope

Fått ett sugmärke? - Nä

Gjort ett sugmärke? - Nej

Kysst en tjej? – Nä, men pussat…

Gråtit inför mer än 10 personer? – Hahaha, vet inte…

Smygit ut? - Yes

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nä

Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? - Yes

Lekt med någons känslor? – Kanske lite…Ångrar det iallfall o det vet personen!

Sårat någon? - Ja

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? – Ja!

Gråtit dig till sömns? - Aaa

Gråtit framför någon du älskar? - Yes

Vaknat av att du gråter? - Nope

Skrikit ord som hora och slampa till någon - Ja

Slagit någon på skoj? - Yes

Blivit slagen på skoj? – Hahaha aa, hoppas det var på skoj ;)

Varit på sol semester? – Om Malmö räknas så aa ;)

Badat i havet? - Yes

Har haft snöbollskrig? – Ja, o jag äger på det!!!

Inte sovit på en hel natt? – Ja, äger på det med!!!

Varit på sjukhuset? – Yes

Sovit i över 12 timmar? – Vet inte? Tror det…

Sett en film mer än 10 ggr? – Tror inte det

Velat dö? – Lite…

Fått ett IG? – Ja, äger faktiskt på detta med;)

Varit ute en hel natt - Aaa

Bråkat med en vän – Yes

Tältat? – Klart!


Senaste personen

som Sov i din säng: - Jag!

Såg dig gråta:- Andreas

Fick dig att gråta: Hemligt!

Du gick på bio med: Tror det var Hanna o Lisa :)

Skällde på dig: Haha Mamma för en timme sen -.-

Kramade dig: Amanda!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Johansson - 6 november 2012 23:24


 

Av Victoria Johansson - 6 november 2012 23:20

 

Av Victoria Johansson - 7 oktober 2012 19:30


  Alltid!      

Av Victoria Johansson - 7 oktober 2012 12:15

Godmorgon allihop! Jag vaknade för ett tag sedan och har ätit lite frukost och degat hos bea lite     Gårdagen då! Ja när kvällen kom så skulle vi hitta på något skoj men hittade inget, hehe... Sen va det några härifrån internatet som tyckt...

Av Victoria Johansson - 6 oktober 2012 19:28

Shit vad duktig man vart idag då! Först tvättat, sen städadt, sen handlat, sen lagat mat! Nu förtjännar man fan belöning! ;) Vi hörs mer senare eller imån! Har inte riktigt tid nu! puss!...

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards