Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Victoria Johansson - 12 oktober 2011 17:39

Allt kändes så bra imorse och det kändes som det skulle bli värsta perfekta dagen, men den har väl kanske inte varit så hemsk ändå 


Skolan va helt okej men sen kom jag hem och valde själv....

Läs noga nu, jag valde själv att plugga!!!

Duktigt va?

Sen skulle jag starta min fucking cp dator och märkte att den inte funkar -.-

Det gjorde den inte igår heller men jag trodde att den skulle funka med hjälp av ett mirakel idag, men nej....

Så jag sitter med skoldatorn här i min säng och ska snart fortsätta plugga 

Sen blir det lite mat, börjar bli hungrig...


Hörs sen...


Puss o kram!



Av Victoria Johansson - 12 oktober 2011 14:07

hej alla kära läsare!


Jag sitter på tekniken och håller på med google skethup 

Värsta skoj ändå...


Men har inte lust att jobba....

Imorse skrev jag att det kändes bra att gå till skolan, sen har det typ gått neråt...


Men om 40 min slutar vi och då ska jag åka linlies hem 

LÄNGTAR!!!!


Puss o kram!




Av Victoria Johansson - 12 oktober 2011 08:39

Hej alla idioter som är vakna såhär tidigt...

Själv sitter jag i skolan på svenska lektionen och dör 


Vi ska skriva en recesion på "Die welle´" och jag orkar verkligen inte 

Men men, det är ju bara att göra det....

Ville bara säga godmorgon...

Fan vilken härlig dag det känns dem om det kommer blli.


Jag hade verkligen lust att gå till skolan idag.

Det är skevt och jävligt ovanligt 


Hörs sen!!

Puss o kram... 

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards