Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Victoria Johansson - 1 oktober 2011 16:00

Hej

Jag har skit tråkigt  

Noura åkte hem igår...

Och Erika vill bara vila -.-

Bea och Josse är i stan tror jag...


Vad fan ska jag göra?

Får väl också vila...

Eller nåt...................


Hörs sen...

Puss o kram

Av Victoria Johansson - 1 oktober 2011 11:59

Godmorgon!

Sovit gott?

Det har jag  


Sen kom Erika in och väckte mig typ halv elva...

Men det var inte så farligt, behövde ändå gå upp.

Jag tycker det är jobbigt att sova med låst dörr, för på morgonen så nackar någon och då vaknar man...

Sen måste man gå upp från sängen och öppna...

Lättare med att någon knackar och sen öppnar dörren själv  


Jag är sjukt sugen på godis och min godispåse står på skrivbordet, men jag orkar inte resa mig från sängen...

Får väl smsa Erika och säga att hon ska komma hit och ge mig den   

Så lat man kan vara


Puss o kram

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards