Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Victoria Johansson - 10 oktober 2011 22:09

Ja, vad händer nu?

Noura har gott och lagt sig...

Erika kommer om en timme  

Ska bli skoj och träffa henne igen!!!


Asså är jag typ damp eller nåt?

Jag fattar inte hur jag beter mig ibland.

Ena sekunden kan jag vara jätteglad, nästa kan jag bli skit deppig....

Det är jätte jobbigt  

Varför flyr jag från mina problem istället för att lösa dem?

Okej så är det inte med allt men ja, det känns nästan så...

En av anledningarna till att jag började på skanskagymnasiet var för att det låg i Växjö och för att jag då behövde flytta.

En nystart alltså, det var det jag behövde...

Men nu har jag märkte att det hjälper inte att fly från sina problem, man måste lösa dem.

Jag trivs jättebra här, allt är perfekt!

Sen kommer jag hem och möter alla problem som jag trodde skulle försvinna.

Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, för man har alltid ett eget val...

Ingen har tvingat mig att göra det jag gjort, så varför känna medlidande?

Nog med det nu... Nu är vi GLADA  


Tänkte plugga lite till engelska provet som vi har imån...

Har knappt pluggat...

Varför är det så?

Jo, jag hatar att plugga och jag har gjort det till en vana att fuska på saker. Varför?

Jo jag är lat och omotiverad...

Men jag vill ju ha ett bra jobb så, plugga,plugga och plugga är det som gäller...


Lite rörigt inlägg men, what the hell...


Här kommer några bilder från söndagen när jag var med Louise:


       


Godnatt  

Av Victoria Johansson - 10 oktober 2011 16:01

Hej bloggen  

Förlåt för att jag inte har skrivit i helgen men jag har inte haft så mycket tid...

I fredags så var jag med familjen sen stack jag ut lite.

I lördags så vakna jag typ 8 av att mamma klappade mig -.-

Sen somna jag om till halv två  

Efter det så åkte vi och handlade lite sen på kvällen stack jag till en kompis och firade nyår..

Hur skoj som helst  

I söndags så var jag med en kompis och vi hade as roligt...

Sen åkte jag in till göteborg och fikade med louise  

Sen vid fyra så kom tåget tillbaka till växjö...

Jag och Noura åkte samma tåg så jag träffade henne i alvesta.

Sen när vi kom fram till växjö skulle jag åka inliens hem...

Det gick jättebra med tänkte på att jag mådde som en jävla råtta -.-


Så det var min helg typ...

Hörs sen..

Puss o kram!!


Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards