Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 22:28

Nu tänkte jag försöka somna tidigt...

Är inte så duktigt med det  

Det ända jag tänkte skriva var typ godnatt.

Så....


GODNATT  

Sov gott...

Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 21:09

Nu har äntligen Noura kommit hem igen  

Så nu är vi tre samlade igen...

Jag visade nyss dem en film som jag har gjort på dem två...

Ni får också nöjet att se den  


 

Hoppas ni skrattar lika mycket åt dem som vi gjorde :)

Hörs sen...


Puss o kram...


Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 14:00

Du va man typ klar med läxorna  

Jag och Erika satt i köket och pluggade och sen när vi gick igenom korridoren, så skulle hon kasta min pennvässare till mig som hon hade lånat...

Hon satte rakt i huvudet -.-

Och sen fortsatte hon gå förbi hennes rum in till mitt...

Hon skrattade lite skevt och fick fram "Gud vad kul!!"

Aaa jätte kul....


Men nu måste jag göra iordning mig, vi ska till affären  

Men jag har typ inga pengar kvar för denna månaden...

Jag får nya först om två veckor...

Duktig chey,,,


Hörs sen.

Puss o kram

Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 11:08

Nu sitter jag och Erika och gör läxor och övar inför ett prov...

Skoj så här på en söndag morgon...

Händer inte så mycket mer  

Fast vi får väl ta och spela kort eller yatzy eller göra något annat snart...

Det är så jävla skoj att spela stress med Erika för vi båda blir så inne i spelet och allt är typ på liv eller död...

Och så brukar jag äga henne på det   


Puss o kram

Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 09:27

Ja, det gick inte att somna om...

Men det är skola imån så lika bra att vakna tidigt och somna tidigt inatt.

Vad ska man gör när nästa person inte vaknar på minst en timme?

Tänkte faktiskt plugga lite kemi, vi har prov nån dag nästa vecka (vet inte vilken)...

Sen klockan halv elva tänkte jag väcka Erika  


Nu tänkte jag sticka till köket.

Hörs sen  

Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 08:11

Godmorgon bloggen...

Jag somnade vid halv fyra igår natten (eller söger man imorse?)

Iallafall så vaknade jag typ nu och kan inte somna om  

Men jag ska somna om för jag är svina trött...

Ingen annan människa uppe denna tiden på en söndag?

Skulle inte tro det...


Hörs sen när jag inte är en zombie...

Puss o kram

Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 02:48

Dagen började med att Erika kom in och väckte mig halv elva när jag halv sov...

Tack Erika  

Sen hade vi skit tråkigt och spelade kort och yatzy...

Intresse klubben antecknar väl?

Sen kom Bea och Josse hem  

Då gick vi in till Bea och spela kort och käkade godis -.-

Men sen efter nio blev det lite roligare...

Vi åkte till shell (vi hade inte lämnat internatet på hela dagen, så det va skönt)

Sen åkte vi till stan men inget hände...

När vi kom hem igen så spelade vi ölspelet fast med energidryck för vi fick inte tag på nån dricka...

 

Det va typ allt vi gjorde idag...

Imån kommer Noura hem  

Det ska bli skojigt!


Men nu tänkte jag försöka sova lite...

Godnatt  

Av Victoria Johansson - 2 oktober 2011 00:11

Jag tänkte skriva lite om min kompis Louise  

Hon är så jävla bra att ha...

Vi är kusin och har varit kompis typ hela våra liv...

Fast det var först när vi var typ 13 år som vi börja vara med varandra utan släkten.

Jag kan prata om allt med henne.

Ändå ifall hon kan vara lite jobbig ibland och typ mobba mig om jag gör något hon inte tycker om, så vet jag att hon gör det för att hon vill mitt bästa  

Jag älskar henne så jävla mycket för allt...

Men vi har inte träffats på ett tag, så det känns asbra att jag kommer hem nästa helg och får träffa henne!

LÄNGTAR!!!!!

Puss på dig Louise ifall du läser  

Här kommer en bild på henne också.

Det kanske inte är världens bästa bild men det är så skoj att hon är så fokuserad på spelet hon spelar...

 

Här kommer en till bild när hon var liten...

 


Puss o kram


Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards