Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Victoria Johansson - 4 oktober 2011 21:50

Bara 3 dagar tills jag kommer hem  

Längat så in i helvet...

Det är skevt hur mycket jag längtar + så slipper jag matten på fredag.

Vad händer när jag är hemma då?

Jo, på fredag är jag inte säker men blir nog att jag drar till några kompisar.

Lördag blir mest familjen och söndag ska jag till GBG sen åker jag till växjö vid fyra och kommer tillbacka typ sju. Inte så mycket men det ska bli skoj ändå.


Jag orkar verkligen inte ladda upp några bilder nu, men imån får ni några :)

Detta är allt för idag.

Puss o kram

Av Victoria Johansson - 4 oktober 2011 13:22

Hej!Idag mår jag mycket bättre :)Jag vet varför men det får ni inte veta ;)Just nu bloggar jag från mobilen, jag har engelska men det är så tråkigt så jag orkar inte jobba.Bara 20 min kvar :DJag vet att jag har skrivit ofta att jag mår dåligt och så men, aa jag går igenom en jobbig period nu(?)Men vi får hoppas att det blir bättre...I värsta fall får jag ta livet av mig...Nä, jag skämtar bara.Allt ska bli bra så småning om :)Hörs senare....Puss o kram

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards