Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Victoria Johansson - 14 oktober 2011 20:12

Jag har städat för första gången sen jag kom hit 

Lite äckligt, jag vet..

Men men nu är det gjort...

Ska bara byta sängkläder och damsug fast det gör jag imån 

På söndag ska jag tvätta också!

Sen emellan allt duktigt så får jag hitta på roligare saker 


Vad gör jag nu?

Typ inget, erika sitter här brevid mig och har vaknat upp ur sitt koma....

Och så har vi skaffat cigg, dåligt jag vet men, vi ska inte röka så mycket...

Sen så ska jag trappa ner o sluta 


Godnatt för idag  

Puss o kram!  


Av Victoria Johansson - 14 oktober 2011 16:01

Jag är grymt röksugen.

Jag vet inte vad jag ska göra?

Och visst, sen jag "slutade röka" (onsdags) så har jag aldrig varit helt rökfri.

Men jag har bara rökt 1-3 per dag och det är inte är ju typ inget...


Vad händer annars?

Jo Noura har åkt hem, men kommer tillbaka imån 

Så det är bara jag och Erika här idag.

Men det är ju också skoj 

Just nu sitter jag o lyssnar på gammal musik, men och man måste ju inte bara lyssna på ny.

Gammla är minst lika bra 


Hörs sen!

Puss o kram!


Av Victoria Johansson - 14 oktober 2011 11:45

För ett tag sedan satt jag i klassrummet och hade samhälls kunskap.då såg jag noura som satt o målade en hamburgare...Erika: HAMBURGARE!!!! Men vart är osten??Hahaahahahahahaha dem tjejerna tänker alltid på mat ;)påtal om mat så ska jag fortsätta äta lunch nu!Puss o kram!

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards