Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Victoria Johansson - 6 oktober 2011 20:52

Imorgon åker jag hem  

Längar så sjukt mycker efter alla underbara människor där hemma...

Människorna här är också underbara, fattar inte hur vi har kunnat bli så bra kompisar på så kort tid...

Det har ju bara gått typ 1 o en halv månad.

Jag ska lämna in min cp-cykel imån också, det ska bli skönt att ha den lagad  


Men jag är sjukt trött så tänkte sova nu...

Lillebror ringer nu med  


GODNATT  

Av Victoria Johansson - 6 oktober 2011 16:28

Jag vet att jag klagat mycket här i min blogg...

Men ja bestämmer ju själv vad jag vill skriva.

Här kan jag klaga hur mycket jag vill...


Allt är jätte jobbigt just nu...

Skolan, saker hem, det som inte går att ändra på...


När jag flyttade tänkte jag börja om på nytt, visst jag hade på sätt o vis redan börjat om på nytt hemma... Men där kände alla hur jag var.

Några här har frågat om mig, men jag har sagt att jag inte vill prata om det.

Jag vet att om någon av er på internatet läser detta så kommer ni antagligen bli mer nyfikna...

Och jag vet att ifall jag skulle berätta så skulle ni inte dömma mig men jag vill inte, ifall jag skulle vilja så skulle jag säga...


På tal om dem här på internatet så kom några nyss så måste gå...

Puss o kram

Presentation


Tjena :)
Jag heter Victoria och är 16 år.
Lite kort vad ni kommer se i bloggen. Jag har bott i kungsbacka med min mamma och bror. Men i höst 2011 flyttade jag till växjö och bor på internat. Ni kommer alltså få följa min tid här på internatet:)
Skoj va

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards